Home » » I Am David - Eu sunt David (2003) online subtitrat

I Am David - Eu sunt David (2003) online subtitrat


I Am David 2003 Eu sunt David Film Online Subtitrat HD Gratis VK

I Am David urmăreşte aventura unui băieţel de doisprezece ani care evadează dintr-o tabără de prizonieri din Europa de est şi realizează o incredibilă călătorie spre libertate. Plecând numai cu o busolă, o pâine şi o scrisoare secretă pe care trebuie să o ducă în Danemarca, David nu-şi imaginează odiseea dramatică ce urmează.
David ajunge în Italia, după care în Elveţia unde o întâlneşte pe Sophie (Joan Plowright), cea care îl va ajuta să găsească în cele din urmă cheia identităţii şi destinului său.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Server 1 - Subtitrat HD 720p 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

Arhivă blog

 
Copyright © 2014 seriale online gratis